close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירותי פריקת מכולות

מערכת שורשיג סיוון, תשפ05/06/2020

חברה המספקת שירותי פריקת מכולות מתמחה בתחום וברשותה תשתית נדרשת לפעילותה. היא יכולה לקחת את הפרויקט על עצמה או לספק עובדים משלימים לצוות של הלקוח

תגיות:
תחום השינוע של מוצרים וסחורות רחב מאוד וזוכה לתשומת לב רבה אצל היצרנים האמורים גם להובילו עד ללקוח. היצרנים חייבים להקפיד
על אריזה נכונה של המוצרים. כל מוצר בהתאם לצורך. יש סוגי אריזה שונים ושיטות הובלה רבות. בין הנפוצות ביותר הן סחורות על גבי משטחים המועברים למכולות סגורות. אלו מועברות על ידי משאיות ענק, וחלקן אף מוסע אל מעבר לים על אוניות מכולות מיוחדות. כאשר הן מגיעות למחוז חפצן יש צורך בפריקתם בצורה בטוחה ונכונה. הרצון הוא לבצע את הפריקה במהירות רבה וללא נזק למוצרים. שירותי פריקת מכולות ניתנים על ידי חברה מיומנת בתחום ללקוחות המבקשים עבודה מקצועית.

שירותים ללקוחות שונים
פריקת מכולות נעשית באתרי עבודה שונים. במרכזים לוגיסטיים, במחסנים גדולי מידות, במפעלים המקבלים חומרי גלם להמשך ייצור, אצל סיטונאי מזון, אצל ספקים ומשווקי מוצרים שונים וגם, לעיתים, לאנשים פרטיים המזמינים כמויות סחורות גדולות או מוצרים בעלי נפח גדול אותם יש להוביל אך ורק במכולה סגורה. פריקת מכולות היא הראשונית ונעשית באמצעות מכשור מתאים, ובין היתר מנופים, מלגזות ואמצעי שינוע דומים אחרים. לחברה כזאת יש מלגזות מסוגים שונים שחלקן רכובות המצליחות להוריד משטחים מהמשאית עצמה. יש אחרות חשמליות ידניות אשר מעלים אותה על רמפה אל המשאית. מסיעים אותה אל בטן המכולה והיא מורידה את המשטחים אחד אחרי השני.

עבודה מקצועית
העבודה הנ"ל חייבת להתבצע במיומנות גדולה. יש צורך בזהירות רבה כדי למנוע קריסת סחורות על משטח. לעיתים, הסידור עליו איננו יציב בגלל שהניילון הנצמד רופף או שהניחו את הקרטונים בסידור שאיננו יציב דיו. טלטולי הדרך הוסיפו חוסר יציבות וכאשר הגיע מועד הפריקה די בפעולה לא נכונה כדי לגרום לכל הסחורה להתרסק לרצפה. תכנון פריקה נכון ויכולת להבחין במצבים גבוליים ובעייתיים כאלו יכולים לדאוג לפריקה בטוחה שתגרום לכל הסחורה להגיע בשלמות. בגלל כל אלו יש חשיבות רבה לידע מצטבר ולניסיון רב של מנהל הצוות הפורק, כמו גם לסבלים, לנהגים ולמפעילי המלגזות.

מניעת נזקים
ניתן למצוא אריזות מסוגים שונים המובילים מוצרים נוזליים, משחתיים, בתפזורת וכולי. יש אריזות פלסטיק, זכוכית ועץ אשר עלולות להישבר מלחצים בעת הפריקה. במקרים כאלו עלול תוכנן להתפזר מסיב. הנזק הוא בעיקר ישיר לאובדן סחורה יקרה. מעבר לכך, יש צורך לנקות את הלכלוך והדבר פוגע בקצב העבודה. אבל הנזקים הם גם עקיפים. שרשרת האספקה ללקוח הקצה נפגעת, בנוסף, מערבים את חברת הביטוח האמורה לשלם את הנזק. היא מצידה תשלח חוקרים לבדיקת הנושא, והדבר כרוך בהקדשת זמן נוסף אליהם, למסמכים, לעדויות ועוד. בסופו של דבר, המבטח, במקרים רבים, גם משלם השתתפות עצמית. במקרים של נזקים מעטים הוא, לרוב, לא מערב חברת ביטוח ומשלם בעצמו את הנזק. כך, שבכל מקרה קיימות הוצאות כספיות, בזבוז זמן, כאבי ראש ועגמת נפש.

תשתית מתאימה
חברה המספקת שירותי פריקת מכולות מתמחה בתחום וברשותה תשתית נדרשת לפעילותה. היא יכולה לקחת את הפרויקט על עצמה או לספק עובדים משלימים לצוות של הלקוח. במקרה הראשון, יש תהליך מובנה המתחיל בהזמנת לקוח. מנהלי החברה יקבלו מידע ונתונים על הפרויקט ולאחר למידתו יתמחרו אותו היטב. לאחר אישור העבודה יתייצבו העובדים עם הציוד והמכשור הנדרש לאתר ויסיימו את הפריקה במהירות האפשרית. על כל צוות יהיה מנהל אשר ידאג שכול העבודה תזרום היטב. הוא מתמחה גם בפתרון בעיות שונות הצצות תוך כדי עבודה ויפתור אותן תוך כדי תנועה. מומלץ לשכור שירותי חברה בעלת מוניטין.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה